Niets in de winkelmand

Veelgestelde vragen

Bestellen

Nadat je het artikel hebt gevonden dat u zocht, kun je het gewenste artikel in je winkelwagen plaatsen door op "Toevoegen aan winkelmand" te klikken. Je kunt vervolgens verder shoppen, of direct naar je winkelwagen gaan.

In de winkelwagen vind je een overzicht van alle artikelen die je in je winkelwagen hebt geplaatst. Het totaalbedrag kan je hier ook terug vinden.

Klopt alles? Klik op "Naar kassa" om je bestelling te voltooien. Je wordt gevraagd om in te loggen in je account, of als je nog geen account hebt, je te registreren.

Let op! De artikelen in je winkelwagen zijn niet voor je gereserveerd. 

Kort na je bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail met je bestelnummer. We sturen ook een e-mail wanneer je zending ons magazijn verlaat. In deze e-mail ontvang je een tracking code, zodat je je pakket onderweg kunt volgen.

Het kan zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je de spamfilterinstellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uit komen, neem dan contact op met ons, wij helpen je graag verder.

Heb je het verkeerde artikel besteld, wil je toch een ander product of wil je je adres wijzigen? Niet erg, zolang je bestelling nog niet verpakt is, kun je je bestelling annuleren. Neem gewoon telefonisch contact met ons op.

Bijenhof probeert altijd een scherpe prijs te hanteren. Het is daarom belangrijk ons op de hoogte te brengen van de concurrerende prijs via email (desk@bijenhof.be)

Verzenden en ontvangen

Producten die niet leverbaar zijn zo aangeduid op de productpagina. Wanneer de producten niet leverbaar zijn kunt u ons altijd een email sturen om de levertijd te weten. Omdat dit nieuw is in ons systeem kan het zijn dat er nog altijd goederen op "beschikbaar" staan die toch niet op voorraad zijn. Wij doen uiteraard ons uiterste best om onze website up-to-date te houden. De producten die niet op voorraad zijn worden, zodra ze beschikbaar zijn, verzonden.

Een bestelling wordt binnen 1 tot 5 werkdagen geleverd. Het kan langer duren tijdens de drukke periode (maart - augustus). Wanneer iets niet op voorraad is, kunnen we deze periode niet garanderen. Indien u pakket dringend is neem contact met ons op via webshop@bijenhof.be.

Transport in België

  • Tot een gewicht van 31,5 kg € 10,00
  • Tot een gewicht van 63 kg  € 16,50
  • Tot een gewicht van 850 kg (= 1 pallet GLS) € 45,00
  • Tot een gewicht van 1700 kg (= 2 palletten GLS) € 85,00
  • Tot een gewicht van 2550 kg (= 3 palletten GLS) € 125,00
  • Tot een gewicht van 3400 kg (= 4 palletten GLS) € 157,00

 

Transport in Nederland en Luxemburg

  • Tot een gewicht van 31,5 kg € 15,00
  • Tot een gewicht van 63 kg € 25,00
  • Tot een gewicht van 850 kg (= 1 pallet GLS) € 62,00
  • Tot een gewicht van 1700 kg (= 2 palletten GLS) € 118,00
  • Tot een gewicht van 2550 kg (= 3 palletten GLS) € 170,00
  • Tot een gewicht van 3400 kg (= 4 palletten GLS) € 220,00  

Bij artikelen die grote volumes innemen, maar het gewicht valt binnen de hierboven vermeldde kolom, kunnen de transportkosten hoger zijn dan vermeld in de tabel. In dit geval ontvangt u een mail met extra te betalen transportkosten.

 

Transport colli Frankrijk

  • Prijs afhankelijk van gewicht en volume
  • Prijs afhankelijk van departement

 

Transport pallet Frankrijk

  • 1000 kg per pallet
  • Prijs afhankelijk van departement

 

Transport andere landen

  • Prijs op aanvraag

 

Gelieve er ook rekening mee te houden dat het totale gewicht van onze artikelen niet altijd gelijk is aan het gewicht van uw pakket. Hou rekening met het gewicht van verpakkingsmateriaal en dergelijke.

 

Wanneer u niet tevreden bent, vinden wij dit niet leuk! Maar als het product niet is wat u ervan had verwacht, dan kunt u het product retourneren.

Indien de goederen verkeerd geleverd werden door ons, dan kan u dit binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
We horen natuurlijk altijd graag wat de reden van retourneren is zodat wij onze service kunnen verbeteren en u eventueel kunnen adviseren.
U krijgt dan het bedrag van het verkeerde artikel terug inclusief de betaalde verzendkosten om te retourneren.

U bent niet tevreden, maar u hebt wel juist besteld? Dan worden zal u de kosten van retour van u thuis naar de winkel zelf moeten betalen.

Bij het retourneren van goederen, dient u de goederen indien mogelijk in originele staat en verpakking te retourneren. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via webshop@bijenhof.be

Bijenhof probeert zoveel mogelijk de foto's up-to-date te houden. Het kan zijn dat de foto op de site niet overeenstemt met de geleverde goederen. De kleur kan afwijken of bepaalde elementen kunnen niet inbegrepen zijn in de prijs. Indien u twijfelt kan u altijd contact met ons opnemen via webshop@bijenhof.be

Indien bepaalde elementen niet inbegrepen zijn in de prijs van het artikel, kunnen wij deze dan ook niet meeleveren of nasturen. Indien u deze goederen toch wenst, dan dient u deze apart te bestellen en betalen.

Betalen

Mollie is een Nederlands bedrijf dat gespecialiseerd is in online betalingen. De Nederlandsche Bank stelt hoge eisen aan de veiligheid, betrouwbaarheid en stabiliteit van betaalinstellingen.

Mollie is PCI DSS-gecertificeerd. Dit geeft het niveau aan waarop we de veiligheid van de transacties voor klanten en consumenten geregeld worden.

Het is bij ons mogelijk om te betalen via:

       

 

 

iDeal werkt direct samen met 10 grote banken in Nederland: ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triosos bank en van Lanschot. Nadat u als consument iDeal heeft gekozen als betaalwijze wordt de eigen bank geselecteerd. De daadwerkelijke betaling vindt daarna plaats in de vertrouwde omgeving van de website van uw bank. In deze omgeving staat de bank garant voor de veiligheid. Koper en verkoper zijn verzekerd van een transparante transactie, zonder verborgen kosten.

  

In enkele klikken kan je een betaling doen via een bankoverschrijving, creditcard of het PayPal-saldo. Het enige wat je nodig hebt is een PayPal account.

 

SEPA staat voor Single Euro Payments Area. Met SEPA kunnen overboekingen gedaan worden van iedere Europese betaalrekening naar iedere andere Europese betaalrekening. Wanneer u wil betalen via een SEPA-overschrijving ontvangt u de betaalgegevens direct op uw scherm of per e-mail. Vervolgens maakt u het bedrag over vanuit uw online bankomgeving, wanneer het u het beste uitkomt. In plaats van handmatig de betaalgegevens over te moeten schrijven, bieden wij de mogelijkheid een QR-code te genereren waarmee de betaling voldaan kan worden via een app. Dit verlaagt de kans op fouten omdat de betaalgegevens na het scannen klaarstaan in de app.

Mocht u geen gebruikmaken van een QR-code en per ongeluk een fout maken bij het invullen van de betaalgegevens, dan storten wij de transactie automatisch terug naar u.

 

Wanneer klanten kiezen om via SOFORT Banking te betalen, worden ze doorverwezen naar de online bankomgeving van SOFORT Banking. Hier kiezen ze hun land van herkomst en hun bank. Ze loggen in met de gegevens die ze ook gebruiken voor hun eigen online bankomgeving en krijgen een overzicht van hun rekeningen te zien. Daarna kiezen ze vanuit welke rekening ze de betaling willen voldoen. Wanneer de betaling is bevestigd, worden klanten teruggestuurd naar de website. 

 

Bancontact maakt gebruik van een fysieke kaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening. De kaart kan zowel on- als offline worden gebruikt om mee te betalen. Betalingen zijn gegarandeerd en direct bevestigd.

 

Wanneer u KBC/CBC als betaalmethode kiest, selecteert u vervolgens de eigen bank, KBC of CBC. U wordt dan doorgestuurd naar de vertrouwde online bankomgeving, waar de betaalgegevens al klaarstaan. U heeft dan de keuze om de betaling te bevestigen met een kaartlezer of door de betaling over te nemen met de app door een QR-code te scannen. De betaling is gegarandeerd zodra bevestigd, waardoor bestellingen direct verwerkt kunnen worden.

 

Bij een betaling via de Belfius Pay Button kan de klant de betaling voldoen via internetbankieren of de smartphone app. Bij betaling via de app wordt een QR-code gescand, waarmee de betaalgegevens direct ingevuld worden en de transactie alleen nog maar verstuurd hoeft te worden. Via Belfius Direct Net gebruikt de klant een kaartlezer om de betalingen te bevestigen.

 

Voor klanten is betalen met Home’Pay erg makkelijk. U selecteert de Home’Pay betaalmethode in uw winkel of app en logt dan met de ING Card Reader in op uw Home’Bank of Business’bank omgeving. De verbinding gaat via de beveiligde verbinding van de online bankomgeving en is dus 100% veilig. U selecteert de rekening waarmee u wil betalen en hoeft daarna alleen nog maar de gegevens te controleren en de betaling te autoriseren. Wanneer het proces is afgerond, is betaling gegarandeerd.

 

Mijn account

Klik rechtsboven op "Nieuwe klant?". Je wordt automatisch doorgestuurd naar de registratiepagina. Vul alle velden met een * verplicht in. Je naam dient voluit geschreven te worden. Het is niet mogelijk om je initialen te gebruiken.

Uitzonderlijk gesloten

Honingschaarste

Beste klanten

Door een algemene honingschaarste en mede door de coronacrisis gaan de prijzen van de honing momenteel fors de hoogte in.

Wij hopen hiervoor op uw begrip

Het Bijenhof Team

Bijenvolken 2021

We zullen dit jaar geen bijenvolken verkopen. Om onze klanten niet in de kou te laten staan vermelden we hier enkele plekken waar u volken kan kopen:
Overzicht verkopers bijenvolken

TOP